Perkahwinan

Assalamualaikum para pembaca blog sekalian. Terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang serba dhaif ini. Maklumlah, baru nak berjinak-jinak dengan dunia penulisan; kata orang, alang-alang sudah tercebur masuk lebih baik diteruskan lagi masuk ke dalam sehingga ke dasarnya. Macam tu baru ada "Umppphhhhh". =)

Musim cuti sekolah, waktu ini memang sesuai untuk orang melangsungkan majlis perkahwinan. Pada keluarga saya sendiri, setiap kali musim cuti sekolah ini adalah musim yang membuatkan saya rasa 'boring' sebab tak dapat kemana-mana. Yelah.. ayah sibuk dengan tugasnya menikahkan orang, isi borang itu ini.. macam-macam ada.. huhuuu.





26hb. Disember 2009 - bertempat di Kampung Durian Chondong, Muar, Johor.. berlangsunglah sudah majlis akad nikah sahabatku, Maznah Binti Mahad dengan pasangannnya Nuzul Bin Menhat.



antara sahabat-sahabat yang hadir ke majlis perkahwinan Maznah dan Nuzul..

maaf la enot(nama gelaran Maznah).. walaupun aku tak dapat datang, tapi aku doakan kau berbahagia selalu, dikurniai cahaya mata yang comel-comel, soleh dan solehah. amiin =)

p/s= Bila giliran saya? Jangan tanyalah.. sebab saya tak tau.. hihihiii =P

0 comments: